У нас вы можете посмотреть бесплатно How do Major Video Games Render Grass? или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Trying out the last grass and foliage rendering techniques used by Ghost of Tsushima. 🛒 Recommended books (on Amazon): https://www.amazon.com/hz/wishlist/ls... ❤️ Support me on Patreon: / simondevyt 🌍 My Gamedev Courses: https://simondev.teachable.com/ Disclaimer: Commission is earned from qualifying purchases on Amazon links. Follow me on: Instagram: / beer_and_code Twitter: / iced_coffee_dev In this video, I tried implement the grass techniques explained by SuckerPunch in their talk "Procedural Grass in 'Ghost of Tsushima'". We walk though a lot of their basic setup, explore some possible alternative implementations, and end up with a nice little scene full of grass. Three.js SSAO Used: https://github.com/N8python/n8ao References talks: • Procedural Grass in 'Ghost of Tsushima' https://www.gdcvault.com/play/1027033...