У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Use AnimationTree in Godot to Blend Together Animations | Character Controller Tutorial или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
This video shows how to utilize the AnimationTree node in Godot to smoothly blend between animations using an animation state machine. The tenth video of my character controller tutorial series. Free download for the 3D model here: https://github.com/majikayogames/Simp... Full Playlist: • Godot FPS Tutorial GitHub Repo: https://github.com/majikayogames/Simp... All source code and included assets are licensed under the CC0/public domain license. How Godot's Transform3D Type Works: • How Godot's Transform3D Type Works Contents of this video: 0:00 - Intro 0:45 - AnimationTree overview 8:00 - BlendTree example 10:00 - Adding model to character 11:20 - Blender export settings for GLTFs/GLBs 12:12 - Setting up the AnimationTree 16:24 - BlendSpace2D for walk cycles 22:55 - Connect state machine nodes to blend smoothly between 29:25 - Adding code to control the AnimationTree 37:21 - Outro If this tutorial helped you, consider supporting the channel on Patreon or Ko-fi: / majikayogames https://ko-fi.com/majikayogames