• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

What Marketers Get Wrong About Customer Data And How to Fix It - David Raab скачать в хорошем качестве

What Marketers Get Wrong About Customer Data And How to Fix It - David Raab 12 дней назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
What Marketers Get Wrong About Customer Data And How to Fix It - David Raab
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: What Marketers Get Wrong About Customer Data And How to Fix It - David Raab в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно What Marketers Get Wrong About Customer Data And How to Fix It - David Raab или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон What Marketers Get Wrong About Customer Data And How to Fix It - David Raab в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



What Marketers Get Wrong About Customer Data And How to Fix It - David Raab

Do you really need a Customer Data Platform, or just a better understanding of your data? David Raab is the founder of the Customer Data Platform Institute, the global authority that first defined and named the CDP category in 2013. In this episode, he breaks down what marketers get wrong about data strategy. From the myth of “complete data” to the confusion between CDPs and CRMs, David explains why organizational silos are the biggest blockers to connected customer experiences. The discussion also covers why marketers should focus on use cases instead of buzzwords, how to define “good enough data,” and what questions to ask before investing in new tools. === Watch the full episode to learn: Why the CDP label matters less than the problem it solves How to identify the real gaps in your data strategy What “good enough” data looks like in practice How to align marketing and IT around shared goals Why hype cycles distract from solving real customer challenges Whether you’re a marketing leader defining your first data strategy or a technologist building the systems to power it, this episode will help you understand how to focus on the customer data that truly drives results. === Connect with David: LinkedIn:   / david-raab-22146b   Website: https://raabassociates.com/ === Resources: The Marketing Performance Measurement Toolkit by David Raab: https://www.amazon.com/Marketing-Perf... === About the Everything Clicks podcast: Everything Clicks is a podcast about customer experiences that wow consumers while driving profitable growth. Each week, we dissect the strategies and tactics of top B2C marketers at leading Fortune 5000 companies. 📣 Subscribe now for more insights on creating digital experiences that convert. 📱 Follow me on LinkedIn:   / shamirduverseau   🌐 Smart Panda Labs: www.smartpandalabs.com

Comments
  • Positioning, Value, and Objection Handling 9 месяцев назад
    Positioning, Value, and Objection Handling
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • ДНК создал Бог? Самые свежие научные данные о строении. Как работает информация для жизни организмов 1 месяц назад
    ДНК создал Бог? Самые свежие научные данные о строении. Как работает информация для жизни организмов
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Building Trust at Scale: Brian Willer on Leading High-Performing Institutional Sales Teams 54 минуты назад
    Building Trust at Scale: Brian Willer on Leading High-Performing Institutional Sales Teams
    Опубликовано: 54 минуты назад
  • The Marketing Expert: Sell Anything with this Trick | April Dunford 1 год назад
    The Marketing Expert: Sell Anything with this Trick | April Dunford
    Опубликовано: 1 год назад
  • Будущее клиентского опыта: внедрение агентского ИИ 7 месяцев назад
    Будущее клиентского опыта: внедрение агентского ИИ
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Превратите ЛЮБОЙ файл в знания LLM за СЕКУНДЫ 2 месяца назад
    Превратите ЛЮБОЙ файл в знания LLM за СЕКУНДЫ
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • 20+ Нейросетей GOOGLE Которые Не Должны Быть Бесплатными 4 дня назад
    20+ Нейросетей GOOGLE Которые Не Должны Быть Бесплатными
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Настоящий юрист | Почему честность помогает привлекать клиентов (с Крисом Эрли) 12 дней назад
    Настоящий юрист | Почему честность помогает привлекать клиентов (с Крисом Эрли)
    Опубликовано: 12 дней назад
  • What Is a Customer Data Platform (CDP)? | How a CDP Can Turn Your Marketing Up to Eleven 2 года назад
    What Is a Customer Data Platform (CDP)? | How a CDP Can Turn Your Marketing Up to Eleven
    Опубликовано: 2 года назад
  • КАК СЛЫШАТЬ И ПОНИМАТЬ АНГЛИЙСКУЮ РЕЧЬ 3 дня назад
    КАК СЛЫШАТЬ И ПОНИМАТЬ АНГЛИЙСКУЮ РЕЧЬ
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Customer Centricity: Wharton Professor Peter Fader on Prioritizing Relationships in Business 14 лет назад
    Customer Centricity: Wharton Professor Peter Fader on Prioritizing Relationships in Business
    Опубликовано: 14 лет назад
  • GPT 5.2 Release, Corporate Collapse in 2026, and 1.1M Job Loss | EP #215 3 дня назад
    GPT 5.2 Release, Corporate Collapse in 2026, and 1.1M Job Loss | EP #215
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Как научиться понимать беглую английскую речь? Разбираемся вместе! 2 месяца назад
    Как научиться понимать беглую английскую речь? Разбираемся вместе!
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Prawda o witaminie D wyszła na jaw... 2 дня назад
    Prawda o witaminie D wyszła na jaw...
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Вы (пока) не отстаёте: как освоить ИИ за 17 минут 1 месяц назад
    Вы (пока) не отстаёте: как освоить ИИ за 17 минут
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • I Was Seduced By Exceptional Customer Service | John Boccuzzi, Jr. | TEDxBryantU 7 лет назад
    I Was Seduced By Exceptional Customer Service | John Boccuzzi, Jr. | TEDxBryantU
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Design Better Digital Experiences with Testing, Alignment, and Purposeful Friction -Alanna Broderick 5 дней назад
    Design Better Digital Experiences with Testing, Alignment, and Purposeful Friction -Alanna Broderick
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Новый скандал в оппозиции: всё сложнее, чем кажется. Разбираемся в причинах конфликта 1 день назад
    Новый скандал в оппозиции: всё сложнее, чем кажется. Разбираемся в причинах конфликта
    Опубликовано: 1 день назад
  • How to Use HubSpot CRM - Tutorial for Beginners 1 год назад
    How to Use HubSpot CRM - Tutorial for Beginners
    Опубликовано: 1 год назад
  • Leading Through Change: AI, Accountability, and Building Trust | Matt Tait on Leaders of the Ledger 11 дней назад
    Leading Through Change: AI, Accountability, and Building Trust | Matt Tait on Leaders of the Ledger
    Опубликовано: 11 дней назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5