• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to Influence High-Net-Worth Clients Using Neuroeconomics скачать в хорошем качестве

How to Influence High-Net-Worth Clients Using Neuroeconomics 10 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to Influence High-Net-Worth Clients Using Neuroeconomics
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to Influence High-Net-Worth Clients Using Neuroeconomics в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Influence High-Net-Worth Clients Using Neuroeconomics или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to Influence High-Net-Worth Clients Using Neuroeconomics в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to Influence High-Net-Worth Clients Using Neuroeconomics

High-net-worth clients don’t make decisions the way you think. Their brains balance emotion and logic—but emotions almost always win. Understanding this is the key to closing high-ticket sales without feeling pushy. 🔹 Why emotions drive most luxury purchases—even for logical buyers 🔹 How the brain weighs risk vs. reward in high-ticket sales 🔹 The power of exclusivity, social proof & loss aversion 🔹 How to influence client choices without pressure This is where neuroeconomics comes in. By understanding how status, belonging, and perceived value shape decisions, you can guide clients toward confident purchases without using hard-sell tactics. As a consumer behavior psychologist, I’ve spent years teaching luxury professionals how to apply these principles to real-world sales. I’m Paul Russell, co-founder of Luxury Academy, and I train businesses on mastering high-net-worth client psychology. If you want to influence decisions, build trust, and close more high-ticket sales, hit subscribe for more insights every week. For more expert advice and insights, visit https://www.luxuryacademy.co.uk.

Comments
  • The Four Types of Wealth Every Luxury Seller Must Know! 9 месяцев назад
    The Four Types of Wealth Every Luxury Seller Must Know!
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • How to Use Psychology to Sell Luxury Items 1 год назад
    How to Use Psychology to Sell Luxury Items
    Опубликовано: 1 год назад
  • How to Read Client Body Language to Master Upselling 11 месяцев назад
    How to Read Client Body Language to Master Upselling
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • 17 Years of Marketing Advice in 46 Mins 1 год назад
    17 Years of Marketing Advice in 46 Mins
    Опубликовано: 1 год назад
  • The DARK Psychology That Makes Clients Pay 10X More 2 недели назад
    The DARK Psychology That Makes Clients Pay 10X More
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Everyone Who Uses This Playbook Makes $1 Million 2 месяца назад
    Everyone Who Uses This Playbook Makes $1 Million
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • How to Speak the Language of Luxury to High-Net-Worth Individuals 10 месяцев назад
    How to Speak the Language of Luxury to High-Net-Worth Individuals
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • Master the Art of Questions to Unlock Meaningful Conversations 1 год назад
    Master the Art of Questions to Unlock Meaningful Conversations
    Опубликовано: 1 год назад
  • Переговорщики из Гарварда: как каждый раз получать желаемое [как добиться согласия] 1 год назад
    Переговорщики из Гарварда: как каждый раз получать желаемое [как добиться согласия]
    Опубликовано: 1 год назад
  • 10 DARK PSYCHOLOGY Sales Techniques to Sell Anything (Ethically) 5 месяцев назад
    10 DARK PSYCHOLOGY Sales Techniques to Sell Anything (Ethically)
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • The neuroeconomics of simple choice: Antonio Rangel at TEDxCaltech 12 лет назад
    The neuroeconomics of simple choice: Antonio Rangel at TEDxCaltech
    Опубликовано: 12 лет назад
  • The Choice Paradox Is Costing You Sales — Here’s How To Fix It 11 месяцев назад
    The Choice Paradox Is Costing You Sales — Here’s How To Fix It
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • What Is Strategic Thinking 1 год назад
    What Is Strategic Thinking
    Опубликовано: 1 год назад
  • How to Sell High-End Products Using Psychological Triggers 10 месяцев назад
    How to Sell High-End Products Using Psychological Triggers
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • Oracle действительно гораздо страшнее Blackrock 8 дней назад
    Oracle действительно гораздо страшнее Blackrock
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Simple Sales Psychology | How to Influence Others in 3 Steps - Dean Graziosi 4 года назад
    Simple Sales Psychology | How to Influence Others in 3 Steps - Dean Graziosi
    Опубликовано: 4 года назад
  • «Работать надо для тех, кто платит». Как продавать и не бояться? 3 месяца назад
    «Работать надо для тех, кто платит». Как продавать и не бояться?
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Think Fast, Talk Smart: Communication Techniques 11 лет назад
    Think Fast, Talk Smart: Communication Techniques
    Опубликовано: 11 лет назад
  • Inside The London Hotel For The Super Rich | Inside Claridges | Our Stories 2 года назад
    Inside The London Hotel For The Super Rich | Inside Claridges | Our Stories
    Опубликовано: 2 года назад
  • How to Use Emotional Intelligence to Win Clients & Build Trust 9 месяцев назад
    How to Use Emotional Intelligence to Win Clients & Build Trust
    Опубликовано: 9 месяцев назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5