• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

My '70 Dodge Challenger Gets a JUNKYARD Ford 8.8 Rear Axle! скачать в хорошем качестве

My '70 Dodge Challenger Gets a JUNKYARD Ford 8.8 Rear Axle! 10 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
My '70 Dodge Challenger Gets a JUNKYARD Ford 8.8 Rear Axle!
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: My '70 Dodge Challenger Gets a JUNKYARD Ford 8.8 Rear Axle! в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно My '70 Dodge Challenger Gets a JUNKYARD Ford 8.8 Rear Axle! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон My '70 Dodge Challenger Gets a JUNKYARD Ford 8.8 Rear Axle! в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



My '70 Dodge Challenger Gets a JUNKYARD Ford 8.8 Rear Axle!

In this episode I swap a junkyard 8.8 rear end from a Ford Explorer into my 1970 Dodge Challenger. The original Mopar 8 3/4” Sure-Grip rear differential unfortunately grenaded itself on a hard 1-2 shift at the drag strip on a set of Mickey Thomson drag radials. The Ford 8.8 swap has 4:10 gears, a limited slip, and disc brakes and should add some strength over the 8.75”. I cut off the original spring perches, sway bar mounts, and traction bar mounts and weld on my own custom leaf spring perches and sway bar mounts. I also rebuild the Trac Lok with some Ford Performance post clutches and get it installed in my Mopar E-Body with a of offset leaf spring kit. 00:00 - Intro 00:25 - Pulling a Ford 8.8" Rear End From a Junkyard Explorer 04:32 - Mopar 8 3/4" Rear End Grenaded its Bearing Caps 05:22 - 1970 Dodge Challenger Rear End Axle Removal 07:00 - The Aftermath of Blown Out Bearing Caps on a Chrysler 8.75" Sure Grip 08:10 - Shaving the Ford Explorer 8.8" Axle For the Swap 09:43 - Complete Parts List For a Ford 8.8" Axle Rebuild and Swap 12:52 - Installing Dr Diff Offset Spring Hanger / Shackle Kit on My Challenger 15:20 - Setting the Pinion Angle For My Ford Explorer 8.8" Axle Swap 16:08 - Welding Custom Spring Perches on the Ford 8.8" Rear End 18:03 - Custom Rear Sway Bar Mounts on My Ford Explorer 8.8" Axle Swap 18:44 - MIG Welding Axle Tubes to the Differential Housing on a Ford 8.8" 22:26 - Ford 8.8" Limited Slip Differential S-Spring Removal 23:45 - Ford 8.8" Differential Rebuild and Limited Slip Clutch Replacement 24.41 - Ford 8.8" Limited Slip Differential S-Spring Installation 25:36 - 1970 Dodge Challenger Ford Explorer 8.8" Rear End Installation

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5