• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Ron Kaufman Keynote Speech: How to Build a Culture of Service Excellence скачать в хорошем качестве

Ron Kaufman Keynote Speech: How to Build a Culture of Service Excellence 8 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Ron Kaufman Keynote Speech: How to Build a Culture of Service Excellence
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Ron Kaufman Keynote Speech: How to Build a Culture of Service Excellence в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Ron Kaufman Keynote Speech: How to Build a Culture of Service Excellence или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Ron Kaufman Keynote Speech: How to Build a Culture of Service Excellence в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Ron Kaufman Keynote Speech: How to Build a Culture of Service Excellence

https://RonKaufman.com/#subscribe I was honored to give the keynote speech at the Crown Prince Court in Abu Dhabi. In this keynote I answered three questions. What is service? What is service excellence? How to build a strong culture of service excellence. If you enjoyed this video, watch Ron’s eye-opening video ‘What’s Your Coin?’ here:    • What is Your Coin? A Lesson in Service Exc...   #ServeCareLove #UpliftingService #ServiceCulture #CustomerService #ServiceExcellence #UpliftingCare #RonKaufman Ron Kaufman is an expert in Leadership Training, developing Customer Experience, and Customer Service Culture. He is also a renowned Keynote Speaker and New York Times Bestselling Author for the book “UPLIFTING SERVICE". Ron and his team deliver powerful insights and global best practices, enabling organizations to gain a sustainable competitive advantage through service excellence. The methodology developed by Ron over decades includes a proven architecture of service principles, leadership rules, and internal service culture that apply across all industries and cultures. For decades Ron has been leading a business consultancy that helps companies on every continent build a positive culture of uplifting service to deliver real business results. He focuses on creating productive, uplifting service experiences to inspire your customers, energize your team, and transform your service game. Notably, Ron has uplifted teams at Google, Harvard Business School, Singapore Airlines, Changi Airport, General Motors, Johnson&Johnson, Coca-Cola, Marina Bay Sands, LUX* Resorts, Microsoft, PWC, FedEx, BMW, Adecco, American Express, JP Morgan, and more. Stay in touch with Ron on social media! #businessideas #leadership #business #customer #customerexperience Facebook Page:   / ronkaufmanupliftingservice   LinkedIn:   / ronkaufman   Twitter:   / ronkaufman  

Comments
  • Uplifting Keynote Speech by Ron Kaufman on Service Culture at Swiss Excellence Awards 12 лет назад
    Uplifting Keynote Speech by Ron Kaufman on Service Culture at Swiss Excellence Awards
    Опубликовано: 12 лет назад
  • 4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation 4 года назад
    4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation
    Опубликовано: 4 года назад
  • 57 Phrases to De-escalate Any Angry Customer 2 года назад
    57 Phrases to De-escalate Any Angry Customer
    Опубликовано: 2 года назад
  • Stanford University Breakfast Briefing by Ron Kaufman on Uplifting Service 13 лет назад
    Stanford University Breakfast Briefing by Ron Kaufman on Uplifting Service
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Ron Kaufman’s 2018 Full Keynote Speech at the Asia Professional Speakers Conference 7 лет назад
    Ron Kaufman’s 2018 Full Keynote Speech at the Asia Professional Speakers Conference
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Ron Kaufman’s Virtual Presentation on the Six Disruptors of Customer Experience 7 лет назад
    Ron Kaufman’s Virtual Presentation on the Six Disruptors of Customer Experience
    Опубликовано: 7 лет назад
  • ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский. 1 месяц назад
    ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский.
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Семинар по вдохновляющему лидерству в служении, посвященный семи правилам лидерства в служении 12 лет назад
    Семинар по вдохновляющему лидерству в служении, посвященный семи правилам лидерства в служении
    Опубликовано: 12 лет назад
  • Uplifting Service | Ron Kaufman | Talks at Google 13 лет назад
    Uplifting Service | Ron Kaufman | Talks at Google
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Employees first, customers second | Vineet Nayar | TEDxAix 10 лет назад
    Employees first, customers second | Vineet Nayar | TEDxAix
    Опубликовано: 10 лет назад
  • The Seven Secrets of Exceptional Customer Service - VTIC Presentation by Carrie Gendreau 14 лет назад
    The Seven Secrets of Exceptional Customer Service - VTIC Presentation by Carrie Gendreau
    Опубликовано: 14 лет назад
  • 5 Minute Ago: Why Canadians Are Skipping the US and Choosing Europe Instead | George Conway 22 часа назад
    5 Minute Ago: Why Canadians Are Skipping the US and Choosing Europe Instead | George Conway
    Опубликовано: 22 часа назад
  • Customer Service Skills - Video Training Course | John Academy 7 лет назад
    Customer Service Skills - Video Training Course | John Academy
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Richard Branson Reveals His Customer Service Secrets | Forbes 12 лет назад
    Richard Branson Reveals His Customer Service Secrets | Forbes
    Опубликовано: 12 лет назад
  • Вдохновляющий доклад Рона Кауфмана о семи правилах лидерства 11 лет назад
    Вдохновляющий доклад Рона Кауфмана о семи правилах лидерства
    Опубликовано: 11 лет назад
  • Ron Kaufman - Seven Rules Of Service Leadership 13 лет назад
    Ron Kaufman - Seven Rules Of Service Leadership
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Как вылечить БЕЗ операций Близорукость,Дальнозоркость,Астигматизм,Косоглазие.Упражнения проф.Жданова 4 недели назад
    Как вылечить БЕЗ операций Близорукость,Дальнозоркость,Астигматизм,Косоглазие.Упражнения проф.Жданова
    Опубликовано: 4 недели назад
  • Customer Service Excellence 4 года назад
    Customer Service Excellence
    Опубликовано: 4 года назад
  • Как Овладеть Искусством Продаж (Джордан Белфорт) 5 лет назад
    Как Овладеть Искусством Продаж (Джордан Белфорт)
    Опубликовано: 5 лет назад
  • 8 Habits Why People Are Most Successful | John Maxwell 1 год назад
    8 Habits Why People Are Most Successful | John Maxwell
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5