• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Speed bar behavior. Paramotor Geometry Part 6 скачать в хорошем качестве

Speed bar behavior. Paramotor Geometry Part 6 8 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Speed bar behavior. Paramotor Geometry Part 6
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Speed bar behavior. Paramotor Geometry Part 6 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Speed bar behavior. Paramotor Geometry Part 6 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Speed bar behavior. Paramotor Geometry Part 6 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Speed bar behavior. Paramotor Geometry Part 6

Pushing the speed bar sometimes leads to surprising results. And the suspension system is crucial. This is part 6 in our classroom. Miroslav Svec, designer of SCOUT paramotors shares his knowledge about paramotor construction, the theory and reasoning behind. At the end of the roughly 30 videos in the series you will be able to make a qualified judgment what is the ultimate best paramotor for you. Pushing the speedbar has two direct and immediate effects: 1. your upper back applies pressure on the paramotor frame backwards 2. your center of gravity changes especially when pushing the speedbar forward not downwards. While pushing the speedbar with your legs your body seeks for support and leans against the paramotor frame with your upper back. This cause some trouble with the low suspension with moving bars. Consider the bar as the fixed part of the paramotor and the frame rotates around the hinge. As the pressure on the frame is above the bar hinge, the frame will lean backwards. Now the thrust line is pointing upwards thus some part of the engine power gives you lift = decreasing the wing loading. With lower wing loading the speed is lower than it could be. To minimize this behavior it is recommended to push the speedbar straight down on such paramotors so you need to seek less support with your upper back. This increases wing drag and is sub-optimal as well. A better solution are the goosenecks bar where the hinge is behind pilot's upper back thus the you lean directly into the pivot point and the frame remains neutral. When pushing the speed bar straight forward, the pilot's center of gravity moves forward and pilot and paramotor leans forward too. This will point the thrust line slightly down and part of the engine power increases the wing loading. With higher wingloading the speed increases. On high hook-in paramotors the the straps go all around the body and are highly tensioned = the harness does not flex and remains neutral. Summary: 1. high suspension paramotors remain neutral when speedbar is applied 2. low suspension with fixed bars remains neutral 3.. low suspension with moving bar will lean backwards which is an unwanted behavior 4. Medium suspension with gooseneck bars remains neutral or even slightly pitch-positive. Topics that will be covered in this classroom: *Please, be aware that we are adding videos each week, so there can and will be changes to this list. 1. Intro: Searching for the ultimate best paramotor - what is or will be your flying style? 2. Paramotor suspension, part 1: Why suspension is the most important characteristics of a paramotor? 3. Paramotor suspension, part 2: Why weight-shift is more fun and more safe? 4. Paramotor suspension, part 3: How much weight-shift authority you get from your paramotor? 5. Paramotor suspension, part 4: Pitch stability under power 6. Paramotor suspension, part 5: Speed bar behavior 7. Paramotor suspension, part 6: Ground-handling and running with a paramotor 8. Paramotor suspension, part 7: Comfort in flight 9. Paramotor suspension, part 8: The sectret questionmark suspension. 10. Paramotor suspension, part 8: The big comparison of paramotor suspension systems 11. Torque: Why and how much torque we face? 12. Torque: Why don't we use counter-rotating propellers? 13. Torque compensation on high suspension paramotors 14. Torque compensation on medium and low suspension paramotors 15. Torque: SCOUT Dynamic Torque Compensation. 16. Comparison of torque compensation systems 17. Gyroscopic effect on paramotors 18. Geometry of the paramotor frame, part 3: Why being reclined is dangerous? 19. Geometry of the paramotor frame, part 1: Why being reclined is inefficient? 20. Geometry of the paramotor frame, part 4: Big comparison of paramotor frame geometry 21. Harness geometry, part 1 - getting in and out of the harness 22. Harness geometry, part 2 -Why some harnesses are more comfortable than others? 23. paramotor safety, part 1: Load test of paramotors 24. paramotor safety, part 2: Attachment of the gooseneck bars to the main frame 25. paramotor safety, part 3: crumple zones and back protection 26. paramotor safety, part 4: Beware of getting the throttle cable into the propeller 27. paramotor safety, part 5: propeller clearance 28. How much power do you need? 29. Standard 125 cm prop or larger? 30. How much does weight matter? 31. Do you need a clutch? 32. Electric starter or manual? 33. How important is aerodynamics of paramotors? fuel tank hanging low 34. How much fuel capacity do you need? 35. What is the ideal paramotor for tandems? Stay tuned! Did we miss something you want to learn? Please, leave a comment... Feel free to have any question at [email protected] Hey! Did you know we offer FULL MONEY BACK GUARANTEE with every Scout purchased? Find out more here: https://www.scoutparamotor.com/suppor... Music:   / tracks  

Comments
  • Ground-handling and running with a paramotor. Paramotor Geometry Part 7 8 лет назад
    Ground-handling and running with a paramotor. Paramotor Geometry Part 7
    Опубликовано: 8 лет назад
  • How much power you need?! Paramotor geometry part 28 8 лет назад
    How much power you need?! Paramotor geometry part 28
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Как использовать Speed ​​Bar — Отработка парамоторных навыков, Эпизод 4 4 года назад
    Как использовать Speed ​​Bar — Отработка парамоторных навыков, Эпизод 4
    Опубликовано: 4 года назад
  • Why being reclined is inefficient? Paramotor geometry part 19 8 лет назад
    Why being reclined is inefficient? Paramotor geometry part 19
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Everything about PROPELLERS! Size, profile, number of blades and MORE! Paramotor geometry part 29.1 8 лет назад
    Everything about PROPELLERS! Size, profile, number of blades and MORE! Paramotor geometry part 29.1
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Триммеры и акселераторы — лучшие советы для парамоторных полетов 3 года назад
    Триммеры и акселераторы — лучшие советы для парамоторных полетов
    Опубликовано: 3 года назад
  • How to Fly Low, Fast, and on SpeedBar 5 лет назад
    How to Fly Low, Fast, and on SpeedBar
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Безопасность парапланеризма: Тонкости Больших ушей 6 лет назад
    Безопасность парапланеризма: Тонкости Больших ушей
    Опубликовано: 6 лет назад
  • HOW TO CORRECTLY USE TRIMS AND SPEEDBAR 1 год назад
    HOW TO CORRECTLY USE TRIMS AND SPEEDBAR
    Опубликовано: 1 год назад
  • 7 советов и рекомендаций для облегчения приземления парамотора 1 год назад
    7 советов и рекомендаций для облегчения приземления парамотора
    Опубликовано: 1 год назад
  • Электрический круговой самолет Фреда Раша 3 года назад
    Электрический круговой самолет Фреда Раша
    Опубликовано: 3 года назад
  • Moster 185 MY '20 - Vittorazi Motors 5 лет назад
    Moster 185 MY '20 - Vittorazi Motors
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Why and how much torque we face? Paramotor Geometry Part 11 8 лет назад
    Why and how much torque we face? Paramotor Geometry Part 11
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Walk away after CRASH on your own? Paramotor geometry part 25.1 8 лет назад
    Walk away after CRASH on your own? Paramotor geometry part 25.1
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Improve the handling of your wing! 6 лет назад
    Improve the handling of your wing!
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Reverse Launch SECRETS - The 7 Tricks For Perfect Paramotor in 2021 4 года назад
    Reverse Launch SECRETS - The 7 Tricks For Perfect Paramotor in 2021
    Опубликовано: 4 года назад
  • How To Fly A Paramotor 3 года назад
    How To Fly A Paramotor
    Опубликовано: 3 года назад
  • Способен ли маховик облегчить езду на велосипеде 2 месяца назад
    Способен ли маховик облегчить езду на велосипеде
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Scout Paramotor - Carbon Vs Enduro 9 лет назад
    Scout Paramotor - Carbon Vs Enduro
    Опубликовано: 9 лет назад
  • The big comparison of suspension systems. Paramotor Geometry Part 10 8 лет назад
    The big comparison of suspension systems. Paramotor Geometry Part 10
    Опубликовано: 8 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5