• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How Company Culture Impacts Customers скачать в хорошем качестве

How Company Culture Impacts Customers 8 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How Company Culture Impacts Customers
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How Company Culture Impacts Customers в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How Company Culture Impacts Customers или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How Company Culture Impacts Customers в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How Company Culture Impacts Customers

Go to http://www.Hyken.com or call 314-692-2200 to learn more about Shep Hyken, customer service speaker and expert. Sometimes doing what's best for customers isn't always going to make them happy... Shep Hyken discusses how company culture impacts your customers. What does it mean to be a customer-centric company? That seems to be the question of the week. It started off with one of our subscribers emailing in the question, followed by two reporters wanting my take on this now-popular phrase for their interviews. If you Google the words customer centric (or centricity), you will find many definitions from different sources that are all very similar. I actually prefer using the term customer-focused over customer-centric. A general definition of a customer-centric or customer-focused organization is one in which everything is centered around the customer. In other words, all decisions that are made, the good ones, bad ones and tough ones, always keep the customer in mind. Discussions about every new system being put into place, every new line of merchandise being developed, every new location that is being planned, every website change – in one word, everything – warrants a discussion about how it will impact the customer. In addition, all employees recognize their role in the customer’s experience, even those employees who never have direct contact with a customer. A couple of examples will make this point. After hearing multiple requests from customers, a manufacturer decides to add a new color to a line of merchandise. Why? It’s a reasonable request and won’t cost much to set up for the new color. As a result, the customers are happy because of the extra choice. The company’s decision was made because they knew their customers were asking for it. The company listened and responded. It was obvious that the decision of adding another color would make a positive customer impact. This one was easy. But, what about a tough decision that a company knows will not be received well by the customer, such as a price increase? Raising prices may not make the customer happy, but what if the company doesn’t take this action? If the price doesn’t go up, in order to continue to sell the same product profitably, something else may have to give. Not raising the price might mean a compromise in quality or service. The choice to raise prices, even knowing the customer will not be happy, may have to be done. Or maybe it’s a decision about something behind the scenes that the customer won’t see, but may still may have a negative impact on the customer, maybe even worse than the customer’s concern over a price increase. But these decisions are always made with the customer in mind, even if we know they are not going to be positively received by the customer. Customer centricity shouldn’t be a concept that is just bantered around. It should be woven into the very fiber of the organization’s culture. Every employee must be a part of this culture that permeates throughout the organization. The best companies do this. So, if you haven’t already done so, make the decision for your organization to be customer-focused. It will positively impact your customers, your employees and your bottom line. For information about customer service training go to http://www.TheCustomerFocus.com. Facebook:   / shephykenspeaker   LinkedIn:   / shephyken   Google+: http://www.gplus.to/ShepHyken Twitter:   / hyken   314-692-2200 ShepTV is another Shepard Presentation (www.ShepTV.com)

Comments
  • Cultivate a Customer Experience Culture 2 года назад
    Cultivate a Customer Experience Culture
    Опубликовано: 2 года назад
  • 10 причин, почему клиенты вам доверяют: реальные факторы лояльности и повторных покупок. 2 недели назад
    10 причин, почему клиенты вам доверяют: реальные факторы лояльности и повторных покупок.
    Опубликовано: 2 недели назад
  • 10 причин, по которым клиенты не любят звонить в службу поддержки, и как это исправить 1 месяц назад
    10 причин, по которым клиенты не любят звонить в службу поддержки, и как это исправить
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Навыки обслуживания клиентов, которые вам НУЖНЫ иметь 2 года назад
    Навыки обслуживания клиентов, которые вам НУЖНЫ иметь
    Опубликовано: 2 года назад
  • What is Organizational Culture? 9 лет назад
    What is Organizational Culture?
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Can You Turn a Toxic Company Culture Into a Service-Oriented One? 2 года назад
    Can You Turn a Toxic Company Culture Into a Service-Oriented One?
    Опубликовано: 2 года назад
  • Что будет с экономикой России в 2026: рецессия, рост налогов, девальвация рубля и заморозка вкладов 12 часов назад
    Что будет с экономикой России в 2026: рецессия, рост налогов, девальвация рубля и заморозка вкладов
    Опубликовано: 12 часов назад
  • Интервью с Джеффом Безосом: Разбогатеть очень просто 8 лет назад
    Интервью с Джеффом Безосом: Разбогатеть очень просто
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Can Everyone Be a Leader? 8 лет назад
    Can Everyone Be a Leader?
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Экономия времени ваших клиентов: самое недооцененное преимущество CX 1 месяц назад
    Экономия времени ваших клиентов: самое недооцененное преимущество CX
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Разъяснения Инкотермс | EXW, FOB, CIF, DDP и многое другое для начинающих 2 месяца назад
    Разъяснения Инкотермс | EXW, FOB, CIF, DDP и многое другое для начинающих
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Мастерство обслуживания клиентов: ролевая игра для операторов колл-центра | Работа с грубыми клие... 1 год назад
    Мастерство обслуживания клиентов: ролевая игра для операторов колл-центра | Работа с грубыми клие...
    Опубликовано: 1 год назад
  • Top three challenges that businesses face in improving customer experience 7 лет назад
    Top three challenges that businesses face in improving customer experience
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Организационная культура 6 лет назад
    Организационная культура
    Опубликовано: 6 лет назад
  • What Are The 4 Types Of Organizational Culture? 3 года назад
    What Are The 4 Types Of Organizational Culture?
    Опубликовано: 3 года назад
  • How to Communicate With Your Customers 3 года назад
    How to Communicate With Your Customers
    Опубликовано: 3 года назад
  • How to Retain Customers and Keep Them Coming Back 4 года назад
    How to Retain Customers and Keep Them Coming Back
    Опубликовано: 4 года назад
  • 36 английских фраз для профессионального обслуживания клиентов (БЕСПЛАТНОЕ руководство в формате ... 3 года назад
    36 английских фраз для профессионального обслуживания клиентов (БЕСПЛАТНОЕ руководство в формате ...
    Опубликовано: 3 года назад
  • 3 ways to create a work culture that brings out the best in employees | Chris White | TEDxAtlanta 6 лет назад
    3 ways to create a work culture that brings out the best in employees | Chris White | TEDxAtlanta
    Опубликовано: 6 лет назад
  • 6 BEST WAYS To Handle Angry Customers 4 года назад
    6 BEST WAYS To Handle Angry Customers
    Опубликовано: 4 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5