• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Ep. 3: The Face of Wireless — Finding Your Customer in a Noisy Market скачать в хорошем качестве

Ep. 3: The Face of Wireless — Finding Your Customer in a Noisy Market 8 дней назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Ep. 3: The Face of Wireless — Finding Your Customer in a Noisy Market
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Ep. 3: The Face of Wireless — Finding Your Customer in a Noisy Market в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Ep. 3: The Face of Wireless — Finding Your Customer in a Noisy Market или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Ep. 3: The Face of Wireless — Finding Your Customer in a Noisy Market в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Ep. 3: The Face of Wireless — Finding Your Customer in a Noisy Market

In this episode of Telgoo5 Talks, Stuart Chowning sits down with PureTalk’s Chief Strategy Officer, Will Curry, for a deep look at one of the most successful customer-segmentation models in the wireless industry. Instead of competing on price or unlimited plans, PureTalk built its entire growth engine around a single customer avatar—“Hank.” From conservative talk radio to U.S.-based customer service to a powerful partnership with TV personality Mike Rowe, Will shares how defining their audience with absolute clarity transformed the company’s trajectory. They discuss: Why PureTalk abandoned “market to everyone” and focused on one clearly defined customer How conservative talk radio became their most powerful acquisition engine The role of values, trust, and authenticity in driving subscriber growth The impact of brand-aligned partnerships, including PureTalk’s work with Mike Rowe What “Hank Jr.” means for the future and how to evolve with changing audiences Why MVNOs must stop competing on price and start competing on identity Whether you’re an MVNO operator, a marketer, or simply curious about the business of wireless branding, this episode reveals why putting a face to your customer may be the strongest growth lever you have.

Comments
  • This Coffee CEO Rejected Millions to Protect What He Built 9 дней назад
    This Coffee CEO Rejected Millions to Protect What He Built
    Опубликовано: 9 дней назад
  • Afera z 13 часов назад
    Afera z "cichymi doradcami" w PZU. Tak się broni przyjaciółka Kaczyńskiego
    Опубликовано: 13 часов назад
  • 57 Phrases to De-escalate Any Angry Customer 2 года назад
    57 Phrases to De-escalate Any Angry Customer
    Опубликовано: 2 года назад
  • Roth Conversions — A Year-End Strategy Most Advisors Miss 5 дней назад
    Roth Conversions — A Year-End Strategy Most Advisors Miss
    Опубликовано: 5 дней назад
  • From $300K Crisis to $6.2M Success: Building Renew Medic With His Son | Joe Steffens 2 недели назад
    From $300K Crisis to $6.2M Success: Building Renew Medic With His Son | Joe Steffens
    Опубликовано: 2 недели назад
  • The 50-Year Mortgage: Helpful Option or Hidden Trap? 5 дней назад
    The 50-Year Mortgage: Helpful Option or Hidden Trap?
    Опубликовано: 5 дней назад
  • 6 Tips For Improving Your Customer Service Skills | Indeed Career Tips 2 года назад
    6 Tips For Improving Your Customer Service Skills | Indeed Career Tips
    Опубликовано: 2 года назад
  • How To Transfer A Rental To An LLC (Avoid The Due-On-Sale Clause) 8 часов назад
    How To Transfer A Rental To An LLC (Avoid The Due-On-Sale Clause)
    Опубликовано: 8 часов назад
  • Secrets of a Serial Entrepreneur w/ T.A. McCann  - Build & Grow Your Law Firm Podcast Ep. 1.12 11 дней назад
    Secrets of a Serial Entrepreneur w/ T.A. McCann - Build & Grow Your Law Firm Podcast Ep. 1.12
    Опубликовано: 11 дней назад
  • Ep. 2: Competing for Subscribers—The Past, Present & Future of Wireless 2 месяца назад
    Ep. 2: Competing for Subscribers—The Past, Present & Future of Wireless
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Вопросы и ответы на собеседование в службу поддержки клиентов! (Как ПРОЙТИ собеседование в службу... 4 года назад
    Вопросы и ответы на собеседование в службу поддержки клиентов! (Как ПРОЙТИ собеседование в службу...
    Опубликовано: 4 года назад
  • Afera z 12 часов назад
    Afera z "cichymi doradcami" w PZU. Tak się broni przyjaciółka Kaczyńskiego
    Опубликовано: 12 часов назад
  • Passing the Baton in a Family Business 12 дней назад
    Passing the Baton in a Family Business
    Опубликовано: 12 дней назад
  • Preparing For Launch 11 дней назад
    Preparing For Launch
    Опубликовано: 11 дней назад
  • 12 Reasons to List Your Home During the Holidays | David Manier | Ask Chris Real Estate Podcast 11 дней назад
    12 Reasons to List Your Home During the Holidays | David Manier | Ask Chris Real Estate Podcast
    Опубликовано: 11 дней назад
  • What’s Going On With Congress & Health Care? #CareTalk Трансляция закончилась 1 день назад
    What’s Going On With Congress & Health Care? #CareTalk
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 день назад
  • Что такое обслуживание клиентов? 7 основных принципов превосходного обслуживания клиентов 12 лет назад
    Что такое обслуживание клиентов? 7 основных принципов превосходного обслуживания клиентов
    Опубликовано: 12 лет назад
  • AI Optimism and Macro Skepticism With Dan Ives & Neil Dutta Трансляция закончилась 7 часов назад
    AI Optimism and Macro Skepticism With Dan Ives & Neil Dutta
    Опубликовано: Трансляция закончилась 7 часов назад
  • I Was Seduced By Exceptional Customer Service | John Boccuzzi, Jr. | TEDxBryantU 7 лет назад
    I Was Seduced By Exceptional Customer Service | John Boccuzzi, Jr. | TEDxBryantU
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Как использовать сегментацию рынка: разработка целевого рынка 12 лет назад
    Как использовать сегментацию рынка: разработка целевого рынка
    Опубликовано: 12 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5