• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Service Excellence | SMU Research скачать в хорошем качестве

Service Excellence | SMU Research 8 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Service Excellence | SMU Research
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Service Excellence | SMU Research в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Service Excellence | SMU Research или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Service Excellence | SMU Research в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Service Excellence | SMU Research

Ms Neeta Lachmandas and Mr Chen Yongchang share how the Institute of Service Excellence (ISE) has helped to shape the service landscape in Singapore by benchmarking and measuring customer satisfaction with the Customer Satisfaction Index of Singapore (CSISG), cutting across 8 sectors and 28 sub-sectors of the services industry of Singapore. Ms Neeta Lachmandas is the Executive Director of the Institute of Service Excellence at SMU. She leads the Institute in driving forward its mission to raise service levels in Singapore through three key areas of focus: benchmarking and comparative analysis using customer satisfaction data analytics, research and though leadership, and industry engagement. Mr Chen Yongchang is Head of Research and Consulting at ISE. He holds a Masters of Science in Applied Economics from the School of Economics and a Bachelor of Business Management for the Lee Kong Chian School of Business from Singapore Management University. About the Customer Satisfaction Index of Singapore: The Customer Satisfaction Index of Singapore (CSISG) is a landmark study that computes customer satisfaction scores at the national, sector, sub-sector, and company levels with the intent of producing a rigorous, objective and comprehensive assessment of Singapore's service levels. Given that the CSISG is the only national customer satisfaction measurement tool with cross sector capabilities, ISE is able to provide organisations with exclusive benchmarking insights about customer satisfaction as well as use predictive analytics and regression models to pinpoint drivers that would deliver the most impact. About the Institute of Service Excellence (ISE) at Singapore Management University: The Institute of Service Excellence was jointly set up by Singapore Management University and Singapore Workforce Development Agency (now Workforce Singapore) in July 2007 to elevate service levels and promote a culture of service excellence in Singapore. Working in close collaboration with government agencies and business leaders, ISE champions service excellence through an integrated approach that encompasses benchmarking and analysis, research and thought leadership, as well as industry engagement. For more information, please visit: https://ise.smu.edu.sg/ Produced by: Office of Integrated Information Technology Services (IITS) Singapore Management University Copyright © 2017 Singapore Management University. All rights reserved. #SMUResearch

Comments
  • Profiles of Excellence Lecture Series - By Assistant Professor Kenneth Huang, LKCSB 12 лет назад
    Profiles of Excellence Lecture Series - By Assistant Professor Kenneth Huang, LKCSB
    Опубликовано: 12 лет назад
  • 4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation 4 года назад
    4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation
    Опубликовано: 4 года назад
  • December Jazz ☕ Positive Morning Winter Jazz Cafe & Sweet Bossa Nova Piano for Uplifting the Day
    December Jazz ☕ Positive Morning Winter Jazz Cafe & Sweet Bossa Nova Piano for Uplifting the Day
    Опубликовано:
  • Christmas Jazz 2026 🎄 Relaxing Coffee Jazz Music & Christmas Bossa Nova Piano for Good Mood
    Christmas Jazz 2026 🎄 Relaxing Coffee Jazz Music & Christmas Bossa Nova Piano for Good Mood
    Опубликовано:
  • Как превратить недовольных клиентов в довольных партнеров по обслуживанию 4 года назад
    Как превратить недовольных клиентов в довольных партнеров по обслуживанию
    Опубликовано: 4 года назад
  • SHAZAM Top 50🏖️Лучшая Музыка 2025🏖️Зарубежные песни Хиты🏖️Популярные Песни Слушать Бесплатно #40 9 месяцев назад
    SHAZAM Top 50🏖️Лучшая Музыка 2025🏖️Зарубежные песни Хиты🏖️Популярные Песни Слушать Бесплатно #40
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Что такое переходный возраст на самом деле? Лекция педагога Димы Зицера 2 недели назад
    Что такое переходный возраст на самом деле? Лекция педагога Димы Зицера
    Опубликовано: 2 недели назад
  • 6 Stages of Service Evolution: What’s Next for YOU? 3 года назад
    6 Stages of Service Evolution: What’s Next for YOU?
    Опубликовано: 3 года назад
  • A Five-Star Hospitality Mindset for Service Excellence in Healthcare 1 год назад
    A Five-Star Hospitality Mindset for Service Excellence in Healthcare
    Опубликовано: 1 год назад
  • Перемирие заключено / Заявление из столицы 4 часа назад
    Перемирие заключено / Заявление из столицы
    Опубликовано: 4 часа назад
  • Commodity Risk Management | SMU Research 8 лет назад
    Commodity Risk Management | SMU Research
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Relaxing Deep House 2025 🌺 Chill Tropical Summer Vocal Mix 4K UHD 2 месяца назад
    Relaxing Deep House 2025 🌺 Chill Tropical Summer Vocal Mix 4K UHD
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Ziemkiewicz, Dymek: Koniec starej epoki?  Co 2025 rok ujawnił o Polsce, USA i nowym układzie sił? 15 часов назад
    Ziemkiewicz, Dymek: Koniec starej epoki? Co 2025 rok ujawnił o Polsce, USA i nowym układzie sił?
    Опубликовано: 15 часов назад
  • EP.23 สร้างสรรค์บริการให้เป็นเลิศด้วย Smart Service Excellence 3 года назад
    EP.23 สร้างสรรค์บริการให้เป็นเลิศด้วย Smart Service Excellence
    Опубликовано: 3 года назад
  • The SERVICE in Customer Service | Simon Sinek 3 года назад
    The SERVICE in Customer Service | Simon Sinek
    Опубликовано: 3 года назад
  • ⚡️ Флот РФ ударил по Киеву || Зеленский предложил Путину сделку 4 часа назад
    ⚡️ Флот РФ ударил по Киеву || Зеленский предложил Путину сделку
    Опубликовано: 4 часа назад
  • Sade - Ultimate 1 год назад
    Sade - Ultimate
    Опубликовано: 1 год назад
  • Как обеспечить отличное обслуживание клиентов: метод L.A.S.T. 9 лет назад
    Как обеспечить отличное обслуживание клиентов: метод L.A.S.T.
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Morning Coffee ☕ Happy Music to Start Your Day - Relaxing Chillout House | The Good Life No.18 3 года назад
    Morning Coffee ☕ Happy Music to Start Your Day - Relaxing Chillout House | The Good Life No.18
    Опубликовано: 3 года назад
  • IVASS Power Panel 3 :- EV After Sales Service & Customer Support - Challenges & Opportunities 2 года назад
    IVASS Power Panel 3 :- EV After Sales Service & Customer Support - Challenges & Opportunities
    Опубликовано: 2 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5