У нас вы можете посмотреть бесплатно Procedural Rivers in Unity - P1 Finding river start and end points или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this Unity 2d tutorial on Procedural Rivers using Perlin noise we will explore how we can create an organic looking river thanks to the perlin noise values. In Video 1 we will explore how we can use local maxima to find the top of the mountains on our procedurally generated map and local minimum points to find water bodies. In Video 2 we will create a perlin worm script that will be able to meander from the top of the hills towards the closest water bodies while generating an organic looking river. Project files: https://github.com/SunnyValleyStudio/... Learn to write more maintainable code using Design patterns by making a 2d platformer game: https://courses.sunnyvalleystudio.com/ You can support me through Patreon: / sunnyvalleystudio Join the discord if you have any questions! / discord