У нас вы можете посмотреть бесплатно How Multiplayer Games Work или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Learn the fundamentals of how to make online multiplayer games. Crash course in the fundamentals of computer networking and how to make multiplayer games. Frameworks mentioned: Netcode - https://docs-multiplayer.unity3d.com/... Mirror - https://mirror-networking.com/ FishNet - https://fish-networking.gitbook.io/docs/ Photon - https://www.photonengine.com/en/PUN Chapters: 0:00 Why I Love Multiplayer Games 0:38 Types of Multiplayer 2:51 Internet and LAN Communication 6:08 Synchronizing Game State 7:47 State Buffer for Out of Order Commands 9:24 Client-Side Prediction 11:18 Remote Procedure Call 11:45 Client Authoritative Control 13:27 Application in Untiy 14:13 My Experiences 14:52 Try Add Multiplayer to Your Next Game #gamedev #multiplayer #computerscience References: [1] 3kliksphilip - Rubber banding in CS:GO - comparison - • Rubber banding in CS:GO - comparison [2] Unofficial GDC Archive - Overwatch Gameplay Architecture and Netcode - • Видео