У нас вы можете посмотреть бесплатно NPS® – Using Net Promoter Score® to Drive Improvement или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
NPS® – Using Net Promoter Score® to Drive Improvement Description What do your customers really think of your brand or products? Are they loyal? Do they like you enough to recommend you to their friends or colleagues? Every company is looking for the most effective way to collect and measure meaningful customer feedback – and Net Promoter Score® (NPS®) is often the key metric of choice. Join this webinar to learn the following: • How to administer and calculate NPS® surveys • Who you should be surveying and how frequently • Strategies to help increase survey response rates • Recommended follow-up actions for each segment • Methods to supplement NPS® for enhanced customer feedback • How to integrate your NPS® with health scores, alerts and campaigns