• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How To Reactivate Your Churned Customer Accounts? скачать в хорошем качестве

How To Reactivate Your Churned Customer Accounts? 10 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How To Reactivate Your Churned Customer Accounts?
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How To Reactivate Your Churned Customer Accounts? в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How To Reactivate Your Churned Customer Accounts? или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How To Reactivate Your Churned Customer Accounts? в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How To Reactivate Your Churned Customer Accounts?

How do you reactivate 44% of your churned accounts? or achieve a 98% renewal rate with 1200 accounts and only 4 CSMs? In this interview, Irit Eizips sits down with Josh Vogel, one of the Most Creative CS Leaders of 2024, nominated by EverAfter. Josh shares his real-world strategies for reducing churn, driving renewals, and transforming customer success teams—even with limited resources. 𝐇𝐈𝐆𝐇𝐋𝐈𝐆𝐇𝐓𝐒 The framework that took renewals from struggling to 98% success How to motivate a burnt-out team and create internal buy-in for CS initiatives The data-driven approach to tackling churn, seasonal trends, and customer segmentation 👍 Like, share, and subscribe for expert insights! 👉🏻 Whenever you’re ready...If you're an 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘳𝘪𝘦𝘯𝘤𝘦𝘥 𝘦𝘹𝘦𝘤𝘶𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘣𝘶𝘪𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘊𝘚𝘔 𝘱𝘳𝘢𝘤𝘵𝘪𝘤𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦, there are three powerful ways I can help you fast-track success while avoiding common pitfalls: 1️⃣ 𝙎𝙩𝙚𝙖𝙡 𝙈𝙮 𝘾𝙪𝙨𝙩𝙤𝙢𝙚𝙧 𝙎𝙪𝙘𝙘𝙚𝙨𝙨 𝙆𝙋𝙄 𝘾𝙝𝙚𝙖𝙩𝙨𝙝𝙚𝙚𝙩 Tracking the right KPIs is the key to driving your CSM team to higher performance. Get my Customer Success KPI Cheatsheet and learn how to focus on the metrics that actually move the needle—so you can scale smarter and accelerate revenue growth. Click here to download the workbook: 🔗 https://unlock.thecustomermethod.com/... 2️⃣ 𝙅𝙤𝙞𝙣 11,000+ 𝘽2𝘽 𝙀𝙭𝙚𝙘𝙪𝙩𝙞𝙫𝙚𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙇𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧𝙨 Every week, I share strategic insights and practical tools to help you hit your quarterly goals faster while scaling your CS operations efficiently. Don’t navigate this alone - tap into a thriving community of leaders who are optimizing their CS strategies and driving serious impact. Click here to join: 🔗 https://unlock.thecustomermethod.com/... 3️⃣ 𝘽𝙪𝙞𝙡𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙧 𝙇𝙚𝙖𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙖 𝘾𝙎𝙈 𝙏𝙚𝙖𝙢 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙁𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙏𝙞𝙢𝙚? Building and running a customer success practice for the first time doesn’t have to feel like an uphill battle. With the right frameworks, you can achieve results faster than you think. I help experienced executives confidently build a proactive, high-performing CS team—without the guesswork and costly missteps of figuring it out alone. Click here to learn more: 🔗 https://unlock.thecustomermethod.com/... 𝐀𝐁𝐎𝐔𝐓 𝐎𝐔𝐑 𝐆𝐔𝐄𝐒𝐓 Joining us today is Josh, a U.S. Navy veteran with a career spanning IT, project management, cybersecurity, and customer success leadership. With experience working across Europe, Australia, and the U.S., Josh has supported Residential, SMB, Mid-Market, and Enterprise customers in industries ranging from Ed-Tech and Workforce Development to SaaS and Sports Tech. Through these diverse roles, he’s melted his experiences into what he’s truly passionate about helping customers succeed. 🔗 You may connect with Josh Vogel via LinkedIn:   / joshua-a-vogel   𝐔𝐒𝐄𝐅𝐔𝐋 𝐋𝐈𝐍𝐊𝐒 📑 Read: The Seven Pillars of Customer Success https://www.amazon.com/Seven-Pillars-... 🎥 Watch: How Emerson Increased Renewals with a Scaled CS engagement    • How Emerson Increased Renewals with a Scal...   ⏬ Download: Renewal Management Market Trends https://csmpractice.com/renewal-infog... 𝐓𝐈𝐌𝐄 𝐒𝐓𝐀𝐌𝐏𝐒 00:00 Intro 01:22 CSM Engagement Model 02:15 Customer Segmentation 03:03 Business Impact 03:46 Main Challenges Faced 04:57 Tackling First Steps 06:45 Customer Documentation 08:30 Segmentation and Cleaning Data 11:01 Changes After Buy-In 13:52 Overhauling Renewal Process 15:56 Churn Reactivation 19:14 Addressing Seasonal Churn Mindset 22:18 Leadership Through Grit and Vision 24:37 Recommended Resources #CustomerSuccess #RetentionStrategies #Renewals #Scaling #csmpractice how to scale cs with limited resources with a team dealing with burnout

Comments
  • Why Giving Renewals to CSMs Works (and How It Can for You Too) 11 месяцев назад
    Why Giving Renewals to CSMs Works (and How It Can for You Too)
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский. 1 месяц назад
    ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский.
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Полное руководство по управлению командой обновления 2 года назад
    Полное руководство по управлению командой обновления
    Опубликовано: 2 года назад
  • Как провести семинар по составлению карты пути клиента Трансляция закончилась 2 года назад
    Как провести семинар по составлению карты пути клиента
    Опубликовано: Трансляция закончилась 2 года назад
  • Underdog MBA Applicants Accepted at Top Programs | Ep 53 6 месяцев назад
    Underdog MBA Applicants Accepted at Top Programs | Ep 53
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • How To Personalize The Onboarding Experience For Different Customer Segments 10 месяцев назад
    How To Personalize The Onboarding Experience For Different Customer Segments
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • How Emerson Increased Renewals with a Scaled CS engagement 10 месяцев назад
    How Emerson Increased Renewals with a Scaled CS engagement
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • How To Talk To Users | Startup School 3 года назад
    How To Talk To Users | Startup School
    Опубликовано: 3 года назад
  • 35 минут советов от экспертов по холодным звонкам (B2B и продажи программного обеспечения) 1 год назад
    35 минут советов от экспертов по холодным звонкам (B2B и продажи программного обеспечения)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Why Most Surveys Fail and How to Fix Them With NPS 9 месяцев назад
    Why Most Surveys Fail and How to Fix Them With NPS
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Customer Success Meets AI - How to Elevate Engagement & Delight Clients 9 месяцев назад
    Customer Success Meets AI - How to Elevate Engagement & Delight Clients
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • How to Nail Your Post-MBA Career Goals | Ep 54 6 месяцев назад
    How to Nail Your Post-MBA Career Goals | Ep 54
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Why This Major Product Release Didn't Fail (And Yours Might) 8 месяцев назад
    Why This Major Product Release Didn't Fail (And Yours Might)
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • How to Lead Value Conversations with Clients | Anika Zubair's Proven Framework for CSMs 6 месяцев назад
    How to Lead Value Conversations with Clients | Anika Zubair's Proven Framework for CSMs
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Most Teams Don’t Know This 15-Minute CS Hack - Do You?! 8 месяцев назад
    Most Teams Don’t Know This 15-Minute CS Hack - Do You?!
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • Make the Right Choice: Understanding Ticket Response & Escalation Process | DKBinnovativw 2 года назад
    Make the Right Choice: Understanding Ticket Response & Escalation Process | DKBinnovativw
    Опубликовано: 2 года назад
  • Пробное собеседование для менеджеров по работе с клиентами! 1 год назад
    Пробное собеседование для менеджеров по работе с клиентами!
    Опубликовано: 1 год назад
  • Micro-QBRs: A Game-Changer for Scaling Customer Success! 9 месяцев назад
    Micro-QBRs: A Game-Changer for Scaling Customer Success!
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Как трейдеры малого и среднего бизнеса используют CODE для создания многомиллионных торговых команд 1 месяц назад
    Как трейдеры малого и среднего бизнеса используют CODE для создания многомиллионных торговых команд
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • 7 основных показателей успеха клиентов, которые следует измерять 5 лет назад
    7 основных показателей успеха клиентов, которые следует измерять
    Опубликовано: 5 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5