• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

What are the Ten Uplifting Service Principles? скачать в хорошем качестве

What are the Ten Uplifting Service Principles? 7 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
What are the Ten Uplifting Service Principles?
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: What are the Ten Uplifting Service Principles? в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно What are the Ten Uplifting Service Principles? или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон What are the Ten Uplifting Service Principles? в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



What are the Ten Uplifting Service Principles?

https://RonKaufman.com/Subscribe We believe that service culture is a sustainable advantage, both with your customers and with your employees. In this video I give you a short definition of service and service excellence, along with the Ten Uplifting Service Principles which will help you spark a service culture transformation. Enjoyed learning about these principles? Delve into the importance of having an excellent product by watching “Unbelievable (Part 1)” here:    • Ron Kaufman LIVE  “Unbelievable!” Part 1   Ron Kaufman is an expert in Leadership Training, developing Customer Experience, and Service Culture. He is also a renowned motivational Keynote Speaker and New York Times Bestselling Author for the book “UPLIFTING SERVICE". Notably, Ron has uplifted teams at Google, Harvard Business School, Singapore Airlines, Changi Airport, General Motors, Johnson&Johnson, Coca-Cola, Marina Bay Sands, LUX* Resorts, Microsoft, PWC, FedEx, BMW, Adecco, American Express, JP Morgan, and more. Spread the word! Share these Uplifting Principles with your colleagues! Subscribe here: https://RonKaufman.com/Subscribe For more information about Ron Kaufman’s work on business consulting and leadership training, and to receive latest ideas and insights. #businessideas #leadership #business #customer #customerexperience Stay in touch with Ron on social media! Facebook Page:   / ronkaufmanupliftingservice   LinkedIn:   / ronkaufman   Twitter:   / ronkaufman   Youtube Channel:    / ronkaufman   #ServeCareLove #RonKaufman #UpliftingService #UpliftingCare​ #Serve​ #Care​ #Love​ #ServiceExcellence​ #CustomerExperience​ #ServiceLeadership #ServiceExperience #CustomerExperience #Leadership #KeynoteSpeaker #ServiceExcellence

Comments
  • Ron Kaufman’s Uplifting Presentation on the 12 Building Blocks of Service Culture 7 лет назад
    Ron Kaufman’s Uplifting Presentation on the 12 Building Blocks of Service Culture
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Stanford University Breakfast Briefing by Ron Kaufman on Uplifting Service 13 лет назад
    Stanford University Breakfast Briefing by Ron Kaufman on Uplifting Service
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Джаз и работа ☕ Мягкий джаз, инструментальная музыка и расслабление. Утренний элегантный кофе Bossa
    Джаз и работа ☕ Мягкий джаз, инструментальная музыка и расслабление. Утренний элегантный кофе Bossa
    Опубликовано:
  • A Plan Is Not a Strategy 3 года назад
    A Plan Is Not a Strategy
    Опубликовано: 3 года назад
  • The four-letter code to selling anything | Derek Thompson | TEDxBinghamtonUniversity 7 лет назад
    The four-letter code to selling anything | Derek Thompson | TEDxBinghamtonUniversity
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Uplifting Keynote Speech by Ron Kaufman on Service Culture at Swiss Excellence Awards 12 лет назад
    Uplifting Keynote Speech by Ron Kaufman on Service Culture at Swiss Excellence Awards
    Опубликовано: 12 лет назад
  • What Steve Jobs Learned From The Ritz-Carlton | Forbes 13 лет назад
    What Steve Jobs Learned From The Ritz-Carlton | Forbes
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Happy December Jazz ☕ Morning Jazz Cafe Music & Exquisite Bossa Nova Instrumental for Good Mood
    Happy December Jazz ☕ Morning Jazz Cafe Music & Exquisite Bossa Nova Instrumental for Good Mood
    Опубликовано:
  • Uplifting Service | Ron Kaufman | Talks at Google 13 лет назад
    Uplifting Service | Ron Kaufman | Talks at Google
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Саймон Синек: Почему с хорошим лидером вы чувствуете себя в безопасности 11 лет назад
    Саймон Синек: Почему с хорошим лидером вы чувствуете себя в безопасности
    Опубликовано: 11 лет назад
  • Ron Kaufman’s Virtual Presentation on the Six Disruptors of Customer Experience 7 лет назад
    Ron Kaufman’s Virtual Presentation on the Six Disruptors of Customer Experience
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Дэн Пинк: Загадки мотивации 16 лет назад
    Дэн Пинк: Загадки мотивации
    Опубликовано: 16 лет назад
  • Customer Service Vs. Customer Experience 9 лет назад
    Customer Service Vs. Customer Experience
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Как обеспечить отличное обслуживание клиентов: метод L.A.S.T. 9 лет назад
    Как обеспечить отличное обслуживание клиентов: метод L.A.S.T.
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Музыка лечит сердце и сосуды🌸 Успокаивающая музыка восстанавливает нервную систему,расслабляющая
    Музыка лечит сердце и сосуды🌸 Успокаивающая музыка восстанавливает нервную систему,расслабляющая
    Опубликовано:
  • Creating Sustainable Organizational Culture Change in 80 Days | Arthur Carmazzi | TEDxMaitighar 6 лет назад
    Creating Sustainable Organizational Culture Change in 80 Days | Arthur Carmazzi | TEDxMaitighar
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Ron Kaufman - Seven Rules Of Service Leadership 13 лет назад
    Ron Kaufman - Seven Rules Of Service Leadership
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Ron Kaufman Explains the Service Culture Implementation Roadmap 7 лет назад
    Ron Kaufman Explains the Service Culture Implementation Roadmap
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Семинар по вдохновляющему лидерству в служении, посвященный семи правилам лидерства в служении 12 лет назад
    Семинар по вдохновляющему лидерству в служении, посвященный семи правилам лидерства в служении
    Опубликовано: 12 лет назад
  • 6 Stages of Service Evolution: What’s Next for YOU? 3 года назад
    6 Stages of Service Evolution: What’s Next for YOU?
    Опубликовано: 3 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5