• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Why suspension is most important? Paramotor Geometry, Part 2 скачать в хорошем качестве

Why suspension is most important? Paramotor Geometry, Part 2 8 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Why suspension is most important? Paramotor Geometry, Part 2
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Why suspension is most important? Paramotor Geometry, Part 2 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Why suspension is most important? Paramotor Geometry, Part 2 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Why suspension is most important? Paramotor Geometry, Part 2 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Why suspension is most important? Paramotor Geometry, Part 2

Paramotor suspension system has the most impact on how much fun you will have in the air. It largely influences handling, your comfort and safety as well. This is part 2 in our classroom. We will cover every aspect of paramotor construction, the theory and reasoning behind. At the moment we have around 30 videos on the list. At the end of this, you will be able to make a qualified judgment what is the ultimate best paramotor for you. The suspension is the very most important thing when choosing a paramotor. It has huge impact on handling: 1. weight-shift: how much fun you will have with tight turns 2. how turbulent it will feel 3. pitch stability under power 4. speed bar behavior 5. ground-handling and running with a paramotor 6. in flight comfort Paramotor designers have to make a few decisions when designing a paramotor. So if you want fully and deeply understand the differences, here are a few things to look at: 1. Where to place the carabiner relative to pilot's body? 2. Bar fixed or moving? 3. Where to place the thrust line relative to the carabiner? 4. What shape of bar to use? 5. Where to place the bar pivot point for a moving bar? Miroslav Svec, designer of SCOUT paramotors shares his knowledge about paramotor construction. So by the end of this classroom, you will be able to decide, what is the best paramotor for you. Topics that will be covered in this classroom: *Please, be aware that we are adding videos each week, so there can and will be changes to this list. 1. Intro: Searching for the ultimate best paramotor - what is or will be your flying style? 2. Paramotor suspension, part 1: Why suspension is the most important characteristics of a paramotor? 3. Paramotor suspension, part 2: Why weight-shift is more fun and more safe? 4. Paramotor suspension, part 3: How much weight-shift authority you get from your paramotor? 5. Paramotor suspension, part 4: Pitch stability under power 6. Paramotor suspension, part 5: Speed bar behavior 7. Paramotor suspension, part 6: Ground-handling and running with a paramotor 8. Paramotor suspension, part 7: Comfort in flight 9. Paramotor suspension, part 8: The sectret questionmark suspension. 10. Paramotor suspension, part 8: The big comparison of paramotor suspension systems 11. Torque: Why and how much torque we face? 12. Torque: Why don't we use counter-rotating propellers? 13. Torque compensation on high suspension paramotors 14. Torque compensation on medium and low suspension paramotors 15. Torque: SCOUT Dynamic Torque Compensation. 16. Comparison of torque compensation systems 17. Gyroscopic effect on paramotors 18. Geometry of the paramotor frame, part 3: Why being reclined is dangerous? 19. Geometry of the paramotor frame, part 1: Why being reclined is inefficient? 20. Geometry of the paramotor frame, part 4: Big comparison of paramotor frame geometry 21. Harness geometry, part 1 - getting in and out of the harness 22. Harness geometry, part 2 -Why some harnesses are more comfortable than others? 23. paramotor safety, part 1: Load test of paramotors 24. paramotor safety, part 2: Attachment of the gooseneck bars to the main frame 25. paramotor safety, part 3: crumple zones and back protection 26. paramotor safety, part 4: Beware of getting the throttle cable into the propeller 27. paramotor safety, part 5: propeller clearance 28. How much power do you need? 29. Standard 125 cm prop or larger? 30. How much does weight matter? 31. Do you need a clutch? 32. Electric starter or manual? 33. How important is aerodynamics of paramotors? fuel tank hanging low 34. How much fuel capacity do you need? 35. What is the ideal paramotor for tandems? Stay tuned! Did we miss something you want to learn? Please, leave a comment... Feel free to have any question at [email protected] Hey! Did you know we offer FULL MONEY BACK GUARANTEE with every Scout purchased? Find out more here: https://www.scoutparamotor.com/suppor... Are you grounded and you need some spare parts for your paramotor? You will find all you need here, next day shipping: https://eshop.scoutparamotor.com/ You have some questions or even some problem? We are ready to help you. Ask for help directly! : https://www.scoutparamotor.com/support/ Check if there is a SCOUT dealer near you: https://www.scoutparamotor.com/dealer... Do you have some cool adventure that you want desperatelly do, but you dont have sufficient funds? We have something just for you here: https://adventurewingman.org/ Like our facebook page:   / scout-paramotor-official-1619970891572960   Instagram:   / scoutparamotor   Music:   / jeff-kaale  

Comments
  • Why weight-shift is more fun and more safe? Paramotor Geometry, Part 3 8 лет назад
    Why weight-shift is more fun and more safe? Paramotor Geometry, Part 3
    Опубликовано: 8 лет назад
  • How much weight-shift authority you get? Paramotor Geometry, Part 4 8 лет назад
    How much weight-shift authority you get? Paramotor Geometry, Part 4
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Pitch stability under power. Paramotor Geometry, Part 5 8 лет назад
    Pitch stability under power. Paramotor Geometry, Part 5
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Триммеры и акселераторы — лучшие советы для парамоторных полетов 3 года назад
    Триммеры и акселераторы — лучшие советы для парамоторных полетов
    Опубликовано: 3 года назад
  • Управление парапланом: сваливание, вращение, сложение! 8 лет назад
    Управление парапланом: сваливание, вращение, сложение!
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Scout Paramotor - Carbon Vs Enduro 9 лет назад
    Scout Paramotor - Carbon Vs Enduro
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Everything about PROPELLERS! Size, profile, number of blades and MORE! Paramotor geometry part 29.1 8 лет назад
    Everything about PROPELLERS! Size, profile, number of blades and MORE! Paramotor geometry part 29.1
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Я собрал ракетный пропеллер — смотрите, что получилось! 3 дня назад
    Я собрал ракетный пропеллер — смотрите, что получилось!
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Почему все допускают эту ошибку? ШТАНГЕНЦИРКУЛЬ 3 дня назад
    Почему все допускают эту ошибку? ШТАНГЕНЦИРКУЛЬ
    Опубликовано: 3 дня назад
  • CRASH caused by reclined paramotor! Paramotor geometry part 18 8 лет назад
    CRASH caused by reclined paramotor! Paramotor geometry part 18
    Опубликовано: 8 лет назад
  • The best type of bar offset. Paramotor geometry part 14.2 4 года назад
    The best type of bar offset. Paramotor geometry part 14.2
    Опубликовано: 4 года назад
  • Getting in and out of the harness. Paramotor geometry part 21.1 8 лет назад
    Getting in and out of the harness. Paramotor geometry part 21.1
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Обзор Машины Из Будущего. Можно купить за.. 2 дня назад
    Обзор Машины Из Будущего. Можно купить за..
    Опубликовано: 2 дня назад
  • CHEAPEST WAY TO LEARN TO FLY - Paramotor Solo 8 лет назад
    CHEAPEST WAY TO LEARN TO FLY - Paramotor Solo
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Paramotor-  The basics of flight controls 9 лет назад
    Paramotor- The basics of flight controls
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Ground-handling and running with a paramotor. Paramotor Geometry Part 7 8 лет назад
    Ground-handling and running with a paramotor. Paramotor Geometry Part 7
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Снова наступаем в СУМСКОЙ области! Военные сводки 21.12.2025 21 час назад
    Снова наступаем в СУМСКОЙ области! Военные сводки 21.12.2025
    Опубликовано: 21 час назад
  • УХТОМСКИЙ - учёный ДОКАЗАЛ: МОЗГ сам выбирает РЕАЛЬНОСТЬ: ОДИН против всех 1 месяц назад
    УХТОМСКИЙ - учёный ДОКАЗАЛ: МОЗГ сам выбирает РЕАЛЬНОСТЬ: ОДИН против всех
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Why some paramotors fly faster than others? Paramotor geometry part 20.1 8 лет назад
    Why some paramotors fly faster than others? Paramotor geometry part 20.1
    Опубликовано: 8 лет назад
  • 20 САМЫХ МАЛЕНЬКИХ ЛЕТАТЕЛЬНЫХ АППАРАТОВ В МИРЕ 1 год назад
    20 САМЫХ МАЛЕНЬКИХ ЛЕТАТЕЛЬНЫХ АППАРАТОВ В МИРЕ
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5