• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Indirect Rendering // Intermediate OpenGL Series скачать в хорошем качестве

Indirect Rendering // Intermediate OpenGL Series 3 months ago

opengl

opengl tutorials

modern opengl

learn opengl

azdo

opengl azdo

opengl indirect rendering

opengl multi draw indirect

opengl c++

opengl c++ tutorial

glmultidrawelementsindirect

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Indirect Rendering // Intermediate OpenGL Series
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Indirect Rendering // Intermediate OpenGL Series в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Indirect Rendering // Intermediate OpenGL Series или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Indirect Rendering // Intermediate OpenGL Series в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Indirect Rendering // Intermediate OpenGL Series

In this video we learn how to implement indirect rendering in OpenGL using glMultiDrawElementsIndirect. This is part of a short subseries on the AZDO (Approaching Zero Driver Overhead) technique. 🔥 See the list of the books that I'm using as background information for my tutorials: https://ogldev.org/books.html. I highly recommend them for learning more about OpenGL and Vulkan. These are affiliate links so if you use them to buy any of the books the price is the same for you and I will get a small commission (thank-you!). 📚 Timecodes 📚 0:00 Intro 0:33 Background 1:01 Assimp overview 3:22 AZDO 4:00 Multi Draw Indirect 6:38 Example of a renderer 8:18 The RenderIndirect class 12:37 Initializing RenderIndirect 17:35 glMultiDrawElementsIndirect 22:43 CoreModel integration 24:55 The Vertex Shader 29:47 Outro 🔥For more info: 🔹Watch my Assimp tutorial:    • Loading Models Using Assimp // OpenGL Tuto...   🔹Watch my Programmable Vertex Pulling (PVP) tutorial:    • Programmable Vertex Pulling // Intermediat...   🔹NVIDIA presentation on AZDO: https://www.khronos.org/assets/upload... GDC-Mar14.pdf and https://gdcvault.com/play/1020791/App... 🔥Please visit https://ogldev.org to see more of my tutorials on modern OpenGL. 🔥Link to source: https://github.com/emeiri/ogldev/tree... If you want to get the same version of the code that was used in the video checkout the tag 'TUT_58_INDIRECT_RENDER' Feel free to comment below. 🔗Contacts: 🔹Email: [email protected] 🔹Instagram: @ogldev1 🔹Github: https://github.com/emeiri/ogldev.git 🔹TikTok -   / ogldev   🔹Twitter: @ogldev 🔹Discord:   / discord   🔹One time donations (Paypal): https://ogldev.org/donate.html 🔹Patreon:   / ogldev   🙏Credits: 🔹Image by OpenClipart-Vectors from https://Pixabay.com 🔹GPU Image by rwindr from https://Pixabay.com 🔹Red Dead Redemption 2 clip by ‪@DopeGameplays‬:    • Red Dead Redemption 2 Gameplay Walkthrough...   🔹Black Myth Wukong clip by ‪@DopeGameplays‬:    • Black Myth Wukong - Chapter 6 | Part 1 | G...   🔹Jumping character by https://mixamo.com 🔹Cars clip:    • Fastest car in the world in 2025 ( WORLD R...   🔹Usain Bolt clip:    • Usain Bolt | 100m | 9,87   🔹Music: “Sweaty Staredown” by The Soundings Enjoy, Etay Meiri #vulkan

Comments
  • Bindless Textures // Intermediate OpenGL Series 2 months ago
    Bindless Textures // Intermediate OpenGL Series
    Опубликовано: 2 months ago
    2565
  • The Math behind (most) 3D games - Perspective Projection 4 years ago
    The Math behind (most) 3D games - Perspective Projection
    Опубликовано: 4 years ago
    478817
  • A Brief look at Text Rendering 5 months ago
    A Brief look at Text Rendering
    Опубликовано: 5 months ago
    89573
  • From CPU to GPU: Understanding Data Transfer with Buffers in OpenGL 1 year ago
    From CPU to GPU: Understanding Data Transfer with Buffers in OpenGL
    Опубликовано: 1 year ago
    12488
  • How Games Have Worked for 30 Years to Do Less Work 1 year ago
    How Games Have Worked for 30 Years to Do Less Work
    Опубликовано: 1 year ago
    1483817
  • Cloth Animation Using The Compute Shader 21 hours ago
    Cloth Animation Using The Compute Shader
    Опубликовано: 21 hours ago
    1290
  • ИНФОУГРОЗЫ. ЭТО видео МЕНЯЕТ сознание (на 3 МЕСЯЦА) — ТОПЛЕС 6 days ago
    ИНФОУГРОЗЫ. ЭТО видео МЕНЯЕТ сознание (на 3 МЕСЯЦА) — ТОПЛЕС
    Опубликовано: 6 days ago
    2722496
  • The Endless Grid 8 months ago
    The Endless Grid
    Опубликовано: 8 months ago
    7295
  • EASILY run code on the GPU! 3 months ago
    EASILY run code on the GPU!
    Опубликовано: 3 months ago
    59460
  • Simulating Gravity in C++ 3 months ago
    Simulating Gravity in C++
    Опубликовано: 3 months ago
    541463

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5