• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Unlocking Success: 5 Truths to Elevate Your Customer Experience Strategy скачать в хорошем качестве

Unlocking Success: 5 Truths to Elevate Your Customer Experience Strategy Трансляция закончилась 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Unlocking Success: 5 Truths to Elevate Your Customer Experience Strategy
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Unlocking Success: 5 Truths to Elevate Your Customer Experience Strategy в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Unlocking Success: 5 Truths to Elevate Your Customer Experience Strategy или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Unlocking Success: 5 Truths to Elevate Your Customer Experience Strategy в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Unlocking Success: 5 Truths to Elevate Your Customer Experience Strategy

Discover 5 hard truths you should embrace to overcome common challenges and improve your CX strategy. Hear ideas for how to measure success, streamline data collection, and align your organization for great customer experiences. In this live session replay, we discuss: Why "prioritizing" the customer isn't enough The importance of diverse feedback methods Adding context to your metrics Enhancing employee experience for better CX Committing to continuous improvement Don't miss out on these essential concepts to take your customer experience strategy to the next level. Video Highlights: 00:00 Welcome and Topic Introduction 09:00 Three Common Challenges To Running A Successful Customer Experience Program 11:05 Lessons for Improving Your Customer Experience Strategy 11:58 “Prioritizing” The Customer Isn’t Enough 16:03 Surveys Are Just One Feedback Method 20:41 Metrics Need Context 24:17 A Great Customer Experience Requires a Great Employee Experience 27:42 Lifelong Learning is A Must 31:12: Recap and Final Thoughts 34:27 Q&A: Best practices for helping HR incorporate CX training/components in their processes? 41:47 Q&A: What storytelling strategies can we use to boost the quality of our CX insights? 46:19 Q&A: How can we gain the influence and buy-in needed to align CX in our organization and ensure consistent customer experiences? 53:45 Q&A: How do you combat the opinion that "Customer Experience" is just Customer Service? 57:50 Q&A: How often does Customer Education come under the CX umbrella? 1:03:28 More Resources and Wrapping Up Resources Mentioned: 👉 Download the free CX Mission Statement Workbook -- https://bit.ly/cx-mission-workbook 👉 Download the free CX Success Statement Workbook -- https://bit.ly/cx-success-workbook 👉 Get the FREE Customer Listening Assessment Guidebook -- https://bit.ly/customer-listening 👉 Customer Experience (CX) Foundations [LinkedIn Learning Course] -- https://bit.ly/lilcxfoundations 👉 Learn more about CXI Ground School™ and apply – https://cxigroundschool.com 👉 Visit our website: https://experienceinvestigators.com/ 👉 Connect with us -- https://experienceinvestigators.com/c... 👉 Tune in to the Experience Action Podcast -- https://www.experienceactionpod.com 👉 Have a question for the podcast? Visit http://askjeannie.vip 👉 Jeannie’s LinkedIn Learning Courses -- https://bit.ly/jeannie-lil 👉 Missed a past webinar? Watch them here: https://bit.ly/jeannieyt

Comments
  • How to Build a Customer Experience Strategy by Starting With a CX Mindset Трансляция закончилась 5 лет назад
    How to Build a Customer Experience Strategy by Starting With a CX Mindset
    Опубликовано: Трансляция закончилась 5 лет назад
  • Make A Plan For Customer Experience Success in 2024 Трансляция закончилась 1 год назад
    Make A Plan For Customer Experience Success in 2024
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 год назад
  • How to Develop Your AI Strategy as a CX Leader (Even if You’re Not Ready) Трансляция закончилась 1 год назад
    How to Develop Your AI Strategy as a CX Leader (Even if You’re Not Ready)
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 год назад
  • CEO Conversations: Tom Angelo of HBK | IssuesWatch Podcast 27 минут назад
    CEO Conversations: Tom Angelo of HBK | IssuesWatch Podcast
    Опубликовано: 27 минут назад
  • Positive JAZZ - Morning Music To Start The Day 5 лет назад
    Positive JAZZ - Morning Music To Start The Day
    Опубликовано: 5 лет назад
  • 4 Questions Every Customer Experience Leader Should Ask Before 2026 Трансляция закончилась 1 месяц назад
    4 Questions Every Customer Experience Leader Should Ask Before 2026
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 месяц назад
  • How to Plan For Customer Experience Success in 2023 Трансляция закончилась 2 года назад
    How to Plan For Customer Experience Success in 2023
    Опубликовано: Трансляция закончилась 2 года назад
  • 4 часа Шопена для обучения, концентрации и релаксации 5 месяцев назад
    4 часа Шопена для обучения, концентрации и релаксации
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • How to Drive Strategic Growth with Customer Journey Orchestration 3 месяца назад
    How to Drive Strategic Growth with Customer Journey Orchestration
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Adele, Maroon 5, The Weeknd, Ed Sheeran, Rihanna, Dua Lipa, Bruno Mars 🍁 Billboard Top 50 This Week 13 дней назад
    Adele, Maroon 5, The Weeknd, Ed Sheeran, Rihanna, Dua Lipa, Bruno Mars 🍁 Billboard Top 50 This Week
    Опубликовано: 13 дней назад
  • The Real ROI of CX: Why Customer Experience Is Your Profit Strategy Трансляция закончилась 8 месяцев назад
    The Real ROI of CX: Why Customer Experience Is Your Profit Strategy
    Опубликовано: Трансляция закончилась 8 месяцев назад
  • A Very Bublé Christmas 🎁  2 Hours of Holiday Classics 1 месяц назад
    A Very Bublé Christmas 🎁 2 Hours of Holiday Classics
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Зимний ночной джаз❄️ Снежная атмосфера зимой под умиротворяющую джазовую музыку на фортепиано🎄 Трансляция закончилась 3 дня назад
    Зимний ночной джаз❄️ Снежная атмосфера зимой под умиротворяющую джазовую музыку на фортепиано🎄
    Опубликовано: Трансляция закончилась 3 дня назад
  • CX Strategy Boost: Examples of Customer Journey Mapping In Action Трансляция закончилась 1 год назад
    CX Strategy Boost: Examples of Customer Journey Mapping In Action
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 год назад
  • Work Music for Focus & Productivity | Calm Instrumental Background to Stay in Flow 3 месяца назад
    Work Music for Focus & Productivity | Calm Instrumental Background to Stay in Flow
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • МОЖНО БОЛЬШЕ НЕ БОЯТЬСЯ БУДУЩЕГО Разум молодежи другой ТАТЬЯНА ЧЕРНИГОВСКАЯ 3 недели назад
    МОЖНО БОЛЬШЕ НЕ БОЯТЬСЯ БУДУЩЕГО Разум молодежи другой ТАТЬЯНА ЧЕРНИГОВСКАЯ
    Опубликовано: 3 недели назад
  • [2025] Feeling Good Mix - English Deep House, Vocal House, Nu Disco | Emotional / Intimate Mood 5 месяцев назад
    [2025] Feeling Good Mix - English Deep House, Vocal House, Nu Disco | Emotional / Intimate Mood
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Happy December Jazz ☕ Morning Coffee Music with Relaxing Jazz & Bossa Nova Piano for Great Mood 2 месяца назад
    Happy December Jazz ☕ Morning Coffee Music with Relaxing Jazz & Bossa Nova Piano for Great Mood
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • The Future of Measuring CX: Beyond Surveys, Scores & Spreadsheets with Rob Markey 13 дней назад
    The Future of Measuring CX: Beyond Surveys, Scores & Spreadsheets with Rob Markey
    Опубликовано: 13 дней назад
  • Музыка для работы за компьютером | Фоновая музыка для концентрации и продуктивности 3 месяца назад
    Музыка для работы за компьютером | Фоновая музыка для концентрации и продуктивности
    Опубликовано: 3 месяца назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5