• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The Power of a Perception Point скачать в хорошем качестве

The Power of a Perception Point 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The Power of a Perception Point
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The Power of a Perception Point в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The Power of a Perception Point или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The Power of a Perception Point в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The Power of a Perception Point

http://www.RonKaufman.com/subscribe Want to create a customer service experience that OTHER organizations envy? You’ll need to get creative – and you’ll need to view EVERYTHING from your customer’s point of view. That’s what my clients at Changi Airport in Singapore did. Using my Perception Points framework, Changi evaluated the international arrival experience. They identified the most STRESSFUL point in the arrival process. And then they figured out an INGENIOUS way to remove the stress. Watch the video to discover how creativity saved the day at Changi Airport. #creativity #business #customerservice #customerexperience #perspective Ron Kaufman is an expert in Leadership Training, developing Customer Experience, and Customer Service Culture. He is also a renowned Keynote Speaker and New York Times Bestselling Author for the book “UPLIFTING SERVICE". Ron and his team deliver powerful insights and global best practices, enabling organizations to gain a sustainable competitive advantage through service excellence. The methodology developed by Ron over decades includes a proven architecture of service principles, leadership rules, and internal service culture that apply across all industries and cultures. For decades Ron has been leading a business consultancy that helps companies on every continent build a positive culture of uplifting service to deliver real business results. He focuses on creating productive, uplifting service experiences to inspire your customers, energize your team, and transform your service game. Notably, Ron has uplifted teams at Google, Harvard Business School, Singapore Airlines, Changi Airport, General Motors, Johnson & Johnson, Coca-Cola, Marina Bay Sands, LUX* Resorts, Microsoft, PWC, FedEx, BMW, Adecco, American Express, JP Morgan, and more. If you enjoyed this video you may want to watch Ron in action again here:    / ronkaufman   Stay in touch with Ron on social media! Facebook Page:   / ronkaufmanup.  . LinkedIn:   / ronkaufman   Twitter:   / ronkaufman  

Comments
  • Ron Kaufman’s Virtual Presentation on the Six Disruptors of Customer Experience 7 лет назад
    Ron Kaufman’s Virtual Presentation on the Six Disruptors of Customer Experience
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Uplift Your Service with the Four Categories of Value 3 года назад
    Uplift Your Service with the Four Categories of Value
    Опубликовано: 3 года назад
  • What Are the Four Styles of Service? 3 года назад
    What Are the Four Styles of Service?
    Опубликовано: 3 года назад
  • Stanford University Breakfast Briefing by Ron Kaufman on Uplifting Service 13 лет назад
    Stanford University Breakfast Briefing by Ron Kaufman on Uplifting Service
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Transformative Strategies for Customer Experience Excellence 1 год назад
    Transformative Strategies for Customer Experience Excellence
    Опубликовано: 1 год назад
  • Why we stereotype others and how we can stop. | David Locher | TEDxMSSU 2 года назад
    Why we stereotype others and how we can stop. | David Locher | TEDxMSSU
    Опубликовано: 2 года назад
  • Prison Reform | Jennifer Thomas | TEDxNorthCentralCollege 8 лет назад
    Prison Reform | Jennifer Thomas | TEDxNorthCentralCollege
    Опубликовано: 8 лет назад
  • 6 Stages of Service Evolution: What’s Next for YOU? 3 года назад
    6 Stages of Service Evolution: What’s Next for YOU?
    Опубликовано: 3 года назад
  • Ron Kaufman Keynote Speech: How to Build a Culture of Service Excellence 8 лет назад
    Ron Kaufman Keynote Speech: How to Build a Culture of Service Excellence
    Опубликовано: 8 лет назад
  • ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский. 1 месяц назад
    ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский.
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Hidden Costs of “Service with a Smile” | Laura Hockenbury | TEDxBoulder 8 лет назад
    Hidden Costs of “Service with a Smile” | Laura Hockenbury | TEDxBoulder
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Service Excellence | SMU Research 8 лет назад
    Service Excellence | SMU Research
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Власти в поиске денег: итоги года в экономике 1 день назад
    Власти в поиске денег: итоги года в экономике
    Опубликовано: 1 день назад
  • Customer Service Vs. Customer Experience 9 лет назад
    Customer Service Vs. Customer Experience
    Опубликовано: 9 лет назад
  • 5 лет назад
    "What is Service?" Ron Kaufman’s Eye-opening Insights on the Definition of Service
    Опубликовано: 5 лет назад
  • What are the Ten Uplifting Service Principles? 7 лет назад
    What are the Ten Uplifting Service Principles?
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Watch: Ron Kaufman’s Eye-opening Insights on Service Culture 14 лет назад
    Watch: Ron Kaufman’s Eye-opening Insights on Service Culture
    Опубликовано: 14 лет назад
  • Watch: Ron Kaufman’s Customer Service Keynote Speaker Video Demonstration 14 лет назад
    Watch: Ron Kaufman’s Customer Service Keynote Speaker Video Demonstration
    Опубликовано: 14 лет назад
  • How Smart Organizations Leverage Evolving Service Expectations​​ 4 месяца назад
    How Smart Organizations Leverage Evolving Service Expectations​​
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Ron Kaufman Demonstrates the Importance of Changi Airport’s Aligned Service Culture 11 лет назад
    Ron Kaufman Demonstrates the Importance of Changi Airport’s Aligned Service Culture
    Опубликовано: 11 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5