• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Aligning Customer Service and Customer Experience for Maximum Impact скачать в хорошем качестве

Aligning Customer Service and Customer Experience for Maximum Impact Трансляция закончилась 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Aligning Customer Service and Customer Experience for Maximum Impact
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Aligning Customer Service and Customer Experience for Maximum Impact в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Aligning Customer Service and Customer Experience for Maximum Impact или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Aligning Customer Service and Customer Experience for Maximum Impact в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Aligning Customer Service and Customer Experience for Maximum Impact

We often encounter those who think of customer service and customer experience (CX) as interchangeable ideas. It's understandable, considering how much the two can overlap. But customer service and customer experience aren't the same thing. Customer experience and customer service fulfill fundamentally different yet complementary needs. It's important to have both represented in your organizational strategy. Aligning the two is a guaranteed way to supercharge your success. In this live session replay, we'll look at what separates customer service and customer experience and their similarities. We'll explore some proven strategies to drive customer loyalty by intentionally balancing both areas. Video Highlights: 00:00 Welcome and Topic Introduction 05:15 Customer Service vs Customer Experience 07:50 Prioritizing the Customer Experience 10:59 Making the Case for Customer Experience Beyond Customer Service to Leaders 17:37 Bridging the Gap Between Customer Experience and Customer Service 21:26 Driving Lasting Customer Satisfaction and Loyalty 23:01 Q&A: How can we use customer service interactions as a way to gather insights and improve the broader customer experience? 26:23: Q&A: What are you most excited about in leveraging AI for more proactive CX strategies? 30:57 Q&A: Examples of micromoments that businesses often overlook that could significantly improve the customer experience? 37:37 Q&A: Most innovative or effective methods for embedding CX education into the daily workflow, especially in organizations that are resistant to change? 45:13 Q&A: What role does leadership play in driving a customer-first culture, and how can we encourage them to take ownership of that transformation? 48:52 Resources and Wrapping Up Resources Mentioned: 👉 Get the Employee Journey Map Template -- https://bit.ly/ejmtemplate 👉 Get the Customer Journey Mapping Workbook -- https://bit.ly/cjmworkbook 👉 Download the free CX Success Statement Workbook -- https://bit.ly/cx-success-workbook 👉 Article: How to Align Customer Service and Experience to Drive Lasting Business Growth -- https://experienceinvestigators.com/c... 👉 CX Operations: Developing a Customer-Centric Operating Model [LinkedIn Learning Course] – https://bit.ly/lilcxops 👉 Take the CXI Compass™ assessment -- http://CXICompass.com 👉 Learn more about CXI Ground School™ and apply – https://cxigroundschool.com 👉 Visit our website: https://experienceinvestigators.com/ 👉 Connect with us -- https://experienceinvestigators.com/c... 👉 Tune in to the Experience Action Podcast -- https://www.experienceactionpod.com 👉 Have a question for the podcast? Visit http://askjeannie.vip 👉 Jeannie’s LinkedIn Learning Courses -- https://bit.ly/jeannie-lil 👉 Missed a past webinar? Watch them here: https://bit.ly/jeannieyt

Comments
  • Make A Plan For Customer Experience Success in 2024 Трансляция закончилась 1 год назад
    Make A Plan For Customer Experience Success in 2024
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 год назад
  • Екатерина Шульман про нехватку денег в бюджете, отъём вкладов и конфискацию имущества 2 дня назад
    Екатерина Шульман про нехватку денег в бюджете, отъём вкладов и конфискацию имущества
    Опубликовано: 2 дня назад
  • How to Build a Customer Experience Strategy by Starting With a CX Mindset Трансляция закончилась 5 лет назад
    How to Build a Customer Experience Strategy by Starting With a CX Mindset
    Опубликовано: Трансляция закончилась 5 лет назад
  • Молочные продукты после 40–50 лет, есть или исключить? Что укрепляет кости, а что их разрушает. 3 дня назад
    Молочные продукты после 40–50 лет, есть или исключить? Что укрепляет кости, а что их разрушает.
    Опубликовано: 3 дня назад
  • How to Plan For Customer Experience Success in 2023 Трансляция закончилась 2 года назад
    How to Plan For Customer Experience Success in 2023
    Опубликовано: Трансляция закончилась 2 года назад
  • How to Drive Strategic Growth with Customer Journey Orchestration 3 месяца назад
    How to Drive Strategic Growth with Customer Journey Orchestration
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • 4 Questions Every Customer Experience Leader Should Ask Before 2026 Трансляция закончилась 1 месяц назад
    4 Questions Every Customer Experience Leader Should Ask Before 2026
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 месяц назад
  • The Future of Measuring CX: Beyond Surveys, Scores & Spreadsheets with Rob Markey 13 дней назад
    The Future of Measuring CX: Beyond Surveys, Scores & Spreadsheets with Rob Markey
    Опубликовано: 13 дней назад
  • Как строили корабли для мирового господства 8 дней назад
    Как строили корабли для мирового господства
    Опубликовано: 8 дней назад
  • CX Strategy Boost: Examples of Customer Journey Mapping In Action Трансляция закончилась 1 год назад
    CX Strategy Boost: Examples of Customer Journey Mapping In Action
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 год назад
  • The Real ROI of CX: Why Customer Experience Is Your Profit Strategy Трансляция закончилась 8 месяцев назад
    The Real ROI of CX: Why Customer Experience Is Your Profit Strategy
    Опубликовано: Трансляция закончилась 8 месяцев назад
  • Human Touch, Powered by AI: 4 Strategies for Seamless Customer Experiences Трансляция закончилась 6 месяцев назад
    Human Touch, Powered by AI: 4 Strategies for Seamless Customer Experiences
    Опубликовано: Трансляция закончилась 6 месяцев назад
  • Старение мозга. Как сохранить ясность ума до самой старости. Татьяна Черниговская 2 года назад
    Старение мозга. Как сохранить ясность ума до самой старости. Татьяна Черниговская
    Опубликовано: 2 года назад
  • ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский. 3 недели назад
    ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский.
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Освобождены политзаключенные/Лукашенко торгуется с Трампом 1 день назад
    Освобождены политзаключенные/Лукашенко торгуется с Трампом
    Опубликовано: 1 день назад
  • Speak CX Like a Leader: The Words That Drive Real Change Трансляция закончилась 4 месяца назад
    Speak CX Like a Leader: The Words That Drive Real Change
    Опубликовано: Трансляция закончилась 4 месяца назад
  • The One Thing Missing From Your CX Strategy Трансляция закончилась 9 месяцев назад
    The One Thing Missing From Your CX Strategy
    Опубликовано: Трансляция закончилась 9 месяцев назад
  • Дети вернули доступ к Роблокс | Можно ли обходить запреты (English subtitles) @Max_Katz 4 дня назад
    Дети вернули доступ к Роблокс | Можно ли обходить запреты (English subtitles) @Max_Katz
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Как вылечить БЕЗ операций Близорукость,Дальнозоркость,Астигматизм,Косоглазие.Упражнения проф.Жданова 2 недели назад
    Как вылечить БЕЗ операций Близорукость,Дальнозоркость,Астигматизм,Косоглазие.Упражнения проф.Жданова
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Марина Александрова | Кино в деталях 11.12.2025 3 дня назад
    Марина Александрова | Кино в деталях 11.12.2025
    Опубликовано: 3 дня назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5